Beoordelingen van Momoya Roermond

Recente recensies van Momoya Roermond

5 sterren na 269 reviews

, vandaag

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Delivered on time, great food and service

, 20-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Precies op tijd, perfect op temperatuur en vooral heel erg lekker!

, 19-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Erg lekker & vers.

, 18-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten! Het werd bezorgd, alles prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Altijd heerlijk. Maandmenu combi tussen warme en koude gerechten blijft onze favoriet. Prijs kwaliteit verhouding top. We rijden er graag een stuk voor om zelf af te halen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer lekker gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Net zoals voorgaande keren weer heerlijk gegeten. Alleen jammer dat de voorkeuren die ik bij het bestellen bij opmerkingen had genoteerd (geen uitjes bij champignons, alleen sushi met kip of groente) niet klopten, maar ik snap ook dat als het druk is, je zoiets over het hoofd kunt zien. Helaas, volgende keer beter.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom weer super lekker gegeten! Een echte aanrader voor jong en oud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd en was weer heerlijk,we hebben ervan genoten.

, 16-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten,en promte bezorging.

, 16-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er werd goed meegedacht om een heerlijk menu samen te stellen.

, 15-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Het vlees was lekker. Heel lekker. Erg lekker. De tomatensoep was lekker. Heel lekker. Erg lekker. Veel keus aan vlees!

, 15-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Supersnel en lekker!

, 14-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ontzettend lekker! Zeker voor herhaling vatbaar! Een aanrader!

, 13-01-2021

Kwaliteit:

Rating

weer erg lekker en snel klaar.

, 11-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Vaker sushi afgehaald maar deze keer vond ik de sushi te dik/groot, kon bijna niet in een keer opeten, de smaak was goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer erg lekker en weer meer als genoeg. Super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk zoals altijd.

, 09-01-2021

Kwaliteit:

Rating

, 09-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Het was heel lekker. Van de vleesgerechten krijg je redelijk grote porties, dus dat is fijn. Het smaakte heel goed!

, 09-01-2021

Kwaliteit:

Rating

normaal altijd top vandaag was wat minder

, 07-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat was het weer heerlijk, bedankt ook voor de extra attenties 😉.

, 07-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi! Heel erg van genoten! Een aanrader.

, 07-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 05-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd even goed en lekker! Een echte aanrader

, 04-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede service en op tijd geleverd. Prima verzorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Wij zijn frequente bezoekers van sushi restaurants. Voor het eerst Momoya geprobeerd. Bestelling plaatsen ging makkelijk via een overzichtelijke site. Wij vallen niet in het bezorg gebied en daarom gekozen voor afhalen. Afhalen geeft nog extra korting op de genoemde prijzen. De ontvangst was vriendelijk en het was klaar op het afgesproken tijdstip. De sushi was lekker. De loempia's, salade en bief ook. Echter, aan de Tori teriyaki en Yasai udon (bami) zat een voor ons onverklaarbare, dominante, onnatuurlijke en onprettige smaak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1 paar stokjes te weinig en alhoewel ik 3 extra sojasaus had besteld waren dit erg kleine porties. Ik verwachtte de standaard vierkantige flesjes te krijgen. Het eten was verder erg lekker

, 31-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Makkelijk om te bestellen en zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding. We hebben goed en lekker gegeten een échte aanrader

, 31-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was heerlijk en netjes verzorgd. We hadden het feestmenu en het was zeker een feestje.

, 31-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima.

, 31-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd een van de beste in omstreken Happy New year

, 31-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd, TOP !

, 31-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Was weer prima

, 31-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Perfect verzorgt, heerlijk

, 29-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was weer heerlijk. Alleen erg jammer dat het koud aankwam. De meneer was wel erg vriendelijk.

, 29-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lieve vrouw! Altijd lekkere Sushi met een top service.

, 28-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Keurig op tijd klaar; Goede kwaliteit van de gerechten

, 27-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed en de porties zijn perfect niet z'n kleine stukjes. Helemaal top!

, 26-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2de kerstdag besteld en keurig op tijd bezorgd...we hebben heerlijk gegeten en gaan zeker vaker bestellen zolang we niet kunnen komen eten bij jullie 😊

, 25-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super systeem! Duidelijk, overzichtelijk en makkelijk bestellen. En we hebben niet hoeven wachten, precies op het afgesproken tijdstip! Netjes!

, 25-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super eten. Goede kwaliteit & goede portie grote.

, 25-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Erg zout en sushi was droog.

, 25-12-2020

Kwaliteit:

Rating

prima op tijd, goed warm en heerlijk

, 24-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd overheerlijk gegeten. Vers en op tijd bezorgd. Hopelijk mogen jullie snel weer de deuren openen zodat we ook bij jullie weer kunnen genieten van al dat lekkers. Bedankt!

, 24-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd overheerlijk gegeten. Vers en op tijd bezorgd. Hopelijk mogen jullie snel weer de deuren openen zodat we ook bij jullie weer kunnen genieten van al dat lekkers. Bedankt!

, 23-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zo als gewoonlijk gewoon goed en jullie ook fijne feestdagen

, 23-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Geen vergelijk met de vorige keer. Rijst was droog, uitgedroogd en plaatselijk zelfs hard. Sushi viel uit elkaar. Jammer, de vorige keer was het zo lekker en super vers. Nu was de kwaliteit echt minder en niet voor herhaling vatbaar.

, 20-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden de Poke Bowl vega en zalm. Deze zagen er mooi uit en we vonden het beide erg lekker. De bezorging was snel en netjes.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Ik ben blij dat we bij Momoya in deze tijd middels een complete en makkelijk te gebruiken website onze favoriete gerechtjes kunnen bestellen en digitaal af rekenen. Veel variatie, net als uit eten in schaaltjes uitstekend verzorgt, vers van goede kwaliteit zowel koud als warm. We hebben gisteren genoten.

, 19-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten. Warm eten nog goed op temperatuur. Netjes op tijd bezorgd.

, 17-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, bedankt

, 16-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer prima. Op tijd een heerlijke maaltijd gebracht voor een zeer redelijke prijs. Iedere keer weer smullen

, 15-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke producten en keurig op tijd bezorgd! Altijd een aanrader.

, 15-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd even lekker en snel bezorgd Een echt aanrader

, 14-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke bestelling opgehaald. Verse sushi en bijgerechten. Grote porties! Geweldig

, 13-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd een feest, al jaren klant! Sushi is vers, zacht en niet die droge en al 3 dagen op voorhand geprepareerde rommel die je elders krijgt. Dikke topper fam. Meijer marktstraat

, 13-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi. Lekker vers! De warme gerechten waren ook lekker.

, 12-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering, lekker eten, knapperige verse groenten.

, 12-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heb s'middags al besteld, voor levering om 19uur. Om 19:10uur even gebeld of alles goed was gegaan en het onderweg was . Werd gezegd dat bezorger al tijdje naar ons onderweg was en er zo aan kwam. Uiteindelijk werd het om 19:45uur bezorgd en was bijna alles koud, behalve de sushi...Eten is normaal echt heel lekker, maar dit was echt niet netjes.

, 11-12-2020

Kwaliteit:

Rating

The best sushi in town :) highly recommended

, 11-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker en veel! Goede snelle service!

, 09-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles goed verzorgd. Heerlijke sushi. Was zo op, zo lekker was het. Gratis dessert met overheerlijke spekkoek als verassing erbij. Absoluut voor herhaling vatbaar. We bestellen snel weer!

, 06-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Mijn dochter en ik hebben weer heerlijk genoten van onze bestelling. Het was een gezellige aanvulling bij ons pakjesavond.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Goede service en eten is lekker. De menukaart is verschrikkelijk. Je ziet bij de menu’s eigenlijk niet wat je besteld. Staat geen tot weinig informatie bij. Dat is erg jammer.

, 02-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Netjes op tijd geleverd en eten was heel lekker 🙂

, 02-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke en verse sushi, erg klantvriendelijk en komen aan al onze wensen tegemoet! Super snelle en vriendelijke bezorging!

, 30-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd super lekker en altijd even vriendelijk bij levering. Een echte aanrader!

, 30-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi afgehaald! Netjes in bakjes en precies zoals besteld. Zeker voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was er precies op het voorspelde moment en smaakte heerlijk. zeker de nietbestelde bijgeleverde spekkoek was ook lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten, we hadden alleen iets te veel besteld (dat weten we nu wel voor de volgende keer.) Jammer dat jullie niet in Echt bezorgen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was lekker bezorging top

, 29-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect! Mooi op tijd en heerlijk.

, 28-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Later tijdstip dan aangegeven. Kwaliteit prima, maar er ontbraken bestelde producten

, 28-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom heerlijk eten.

, 27-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Voor het eerst Poke Bowl gegeten. Lekker en smaakvol.

, 26-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Hadden al eerder via Social Deal een Pokebowl besteld. Was zo lekker dat we nu online hebben besteld. Konden we binnen 20 minuten ophalen. Was weer ontzettend goed. Kregen er zelfs spekkoek en kwarktaart bij!! We gaan binnenkort het weekmenu bestellen. Zijn nooit eerder in restaurant geweest. Gaan we als de restaurants weer open gaan zeker doen.

, 26-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi!

, 25-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Vanavond het maandmenu en enkele losse gerechtjes/sushi afgehaald. Zoals altijd heerlijk vers en lekker! Wij zijn en blijven fan!

, 23-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker! Een echte aanrader

, 23-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk !!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi waren veels te dik en de kip was erg droog. Dit is de 2e keer in korte tijd erg jammer

, 23-11-2020

Kwaliteit:

Rating

super lekker goed verzorgt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Verzorging van bezorgmenu was prima. Smakelijke maaltijd! Wel drie kwartier eerder bezorgd dan gevraagd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten, precies genoeg besteld. bezorging was goed.

, 22-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Als vanouds, maar nu door de coronamaatregelen thuis, heerlijk gegeten. Sushi was perfect en mooi ingepakt. De andere gerechten bleken in de afhaalversie in ruime hoeveelheden p/p. Een extra verrassing. Alles zelf afgehaald, het kwam allemaal warm op tafel. Kortom: een nieuwe ervaring met Momoya en ook deze bevat ons ontzettend goed. Thuis uiteten!

, 20-11-2020

Kwaliteit:

Rating

, 19-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vers, heerlijk, smakelijk. Altijd lekker en voor herhaling vatbaar

, 18-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Goede kwaliteit. En lekker. Eten was beschikbaar volgens bestelling.

, 18-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk zoals altijd. Een half uur SNELLER geleverd dan verwacht. Dat maak je echt niet overal mee. Top!

, 16-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging was bijna drie kwartier te laat. Maar daarvoor kregen we twee blikjes frisdrank kado. Blijkbaar had het eten wel al lang klaar gestaan want het was lekker maar helaas wel koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk, vers, smakelijk. Weer voor herhaling vatbaar

, 11-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Super kwaliteit, vers en mooie porties!

, 10-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was net als in het restaurant geweldig lekker. Het was de eerste keer dat we online besteld hebben. we verwachte de hoeveelheden van het restaurant maar in werkelijkheid was het veel meer! ik geef de bezorging vier sterren omdat he toch een klein half uurtje later werd bezorgd dan aangegeven maar het was zeker de moeite waard te wachten. Al met al zeer tevreden!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

na een eerste melding dat bezorging meer dan 1,5 uur zou gaan duren waren ze er toch met een 0,5 uur. Eten was perfect, zeker voor herhaling vatbaar

, 08-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk, snel en lekker vers en warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was lekker maar er heeft een een avocado allergie wat erbij geschreven was en toch zat er avocado bij heel jammer dat we veel weg moesten gooien. En ze waren meer dan een half uur te vroeg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd heel vriendelijk geholpen. En mijn dochter en het lozetje en hebben heerlijk genoten van de lekkerste sushi uit Roermond. Groetjes en tot snel weer

, 06-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was best lekker. Maar niet heel lekker. Sushi was al kapot bij levering en viel daarna verder uit elkaar. Vis voelde gelukkig ok qua versheid, sushirijst was lekker, maar vooral de meer bijzondere sushi was onder de maat, bijv. ministukjes oude mango, smakeloze wasabimayo, mindere paling, oud viskuit volgens mij. Loempia's waren lekker en warm. Zeewiersalade was in orde. Sesamballetjes waren ronduit vies, druipend van frituurvet, gerimpeld, droog van binnen. Levering was tien minuten te vroeg, maar dat is wel ok. Niet heel aardige bezorger. Ik denk niet dat ik nog eens bestel.

, 04-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top..zoals altijd

, 02-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Je betaalt wat meer maar de porties zijn groter. Smaakte weer uitstekend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Weer heerlijke sushi afgehaaldvandaag, top ! Super vriendelijke bediening.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Was weer heerlijk

, 31-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd bezorgd, en netjes verzorgd. Zeer smaakvol wat we ook gewend zijn als we in het restaurant komen eten.

, 31-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker. Goeie portie. Prijs kwaliteit is top.

, 30-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom super lekker eten. We hopen snel weer op de zondag middag te kunnen komen bij jullie super restaurant. Hopelijk tot snel.

, 30-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik mis mijn stempels😁

, 29-10-2020

Kwaliteit:

Rating

De lekkerste sushi uit Roermond. We hebben genoten, heerlijk gegeten. Groetjes Abi Silvertand

, 28-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Perfect zoals altijd! Precies op tijd klaar en heel lekker

, 27-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk!

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op gewenst tijdstip bezorgd, ook tijdig besteld. Warme gerechten nog goed warm en royale porties en sushi ook voldoende en lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima, was allemaal heerlijk! Bezorging heel correct, tijdstip zoals beloofd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de 1e aal besteld. Zeker een aanrader. Alleen jammer dat er geen stokjes bij zaten. Anders was het HELEMAAL perfect geweest

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker maaltijd, ruim voldoende voor 2 personen. Ruim op tijd bezorgd (10 min).

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Heel lekker eten en een super klantenservice

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk al hebben sommige gerechten te lijden doordat ze ingepakt worden. We hebben ze ook vers in het restaurant gehad een wereld van verschil. Maar we hebben heerlijk gegeten.

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Very fast delivery, very fresh and delicious!

, 22-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd even lekker! Een echte aanrader!

, 21-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekker eten er tevreden. Snelle service

, 20-10-2020

Kwaliteit:

Rating

, 19-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was super lekker en zag er ook goed uit!!!

, 16-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mooi op tijd bezorgd en heerlijk gegeten

, 16-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Super lekker zoals gewoonlijk

, 15-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging precies op tijd en de producten netjes verpakt zodat ook de warme gerechten ook echt warm zijn. De variatie van de sushi bij het maandmenu is prima

, 15-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mmmmm echt verrukkelijk! Onze sushi werd op tijd, vriendelijk, Covid proof en warm thuis bezorgd!

, 14-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd top geregeld bij mommy's. Ze krijgen een dikke 10

, 13-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd bezorgd. Prijs- kwaliteit prima. Voor herhaling vatbaar.

, 13-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Zoals gewoonlijk weer heerlijk

, 12-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer 100%

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer tevreden. Eten precies op tijd. Eten zag er goed uit en het smaakte ook zeer goed. 👍🏻 . Bezorger ook vriendelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd erg lekker! Een echte aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Vaste klant, altijd goed! Normaal bestellen wij niet op zaterdag. Jammer dat ik een bestelling online doe rond een uurtje of 5. Ik geef aan dat ik het om half 7 wil komen halen. Om half 7 loop ik het restaurant in , met de intentie om door te lopen naar achteren waar ik normaal de bestelling altijd afhaal.nu wordt ik tegengehouden en met de vraag of ik buiten wil wachten, snap ik in deze tijd en ik zie dat het druk is dus... prima. Er wordt gevraagd naar mijn naam zodat ze m’n bestelling buiten kunnen komen afgeven. Helaas moet ik daar een dikke 20’minuten wachten. Snap ik niet want ik had om 17.00 besteld en zou het om 18.30 afhalen. Er komt me iemand vertellen dat ik ook wel binnen mag wachten, waarop Ik reageer dat ik het lang vind duren omdat ik al zo vroeg besteld had. Ja het is erg druk in het restaurant. Ja ik snap datje dan weinig tijd hebt maar anderhalf uur van tevoren bestellen lijkt me dat je dan het eten om half 7 gewoon klaar kunt hebben. Maar helaas.... uiteindelijk nog

, 10-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was weer heerlijk! Sushi lekker vers, vriendelijke bediening en op afgesproken tijd stond de bestelling klaar om af te halen. Beste sushi van Roermond en omstreken!

, 08-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk!!! Voor herhaling vatbaar!!! Goeie service👍🏻

, 07-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 05-10-2020

Kwaliteit:

Rating

De smaken waren prima, sushi's waren vers! Ze zagen er alleen voor het oog niet netjes en zelfs slordig uit. Niet prettig als dat je ze wilt uitserveren! Ze zijn heel rustig vervoerd dus dit kan niet de oorzaak zijn! Het gaat natuurlijk om de smaak, maar het oog wil ook wat😉

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Drie kwartier te laat en sushi was enigszins door elkaar gehusseld...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was okee, maar niks bijzonders.

, 29-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eerste bij momoya, helaas waren we niet helemaal tevreden over de smaak.

, 27-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker, mooi op tijd. We hebben heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snel en super lekker!

, 26-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een echte aanrader!

, 25-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering, prijs kwaliteit sushi erg goed. Wij hebben al meerdere malen sushi gegeten bij Momoya. Erg lekker, kwaliteit altijd goed.

, 22-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd, super lekker!

, 20-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Online bestelling gedaan (menu met wat extra gerechtigd) en opgehaald. Keurig op tijd gereed. Alles was goed en vers bereid. Heel erg lekker! Erg vriendelijk personeel/eigenaar. Aanrader!

, 19-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten gaat steeds meer op eetschuur eten lijken. Klaar gemaakt zonder aandacht. Jammer altijd fijn gegeten in het restaurant.

, 14-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super!op tijd bezorgd,en heerlijk gegeten. Prijs is wat aan de hoge kant.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd heerlijke sushi bij Momoya.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaak van de sushi was op zich goed, alleen was het vorige keren beter. De crushi leek gebakken in oud vet, best jammer.

, 06-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima kwaliteit, smakelijk en vriendelijk en op tijd bezorgd! Wordt absoluut herhaald.

, 05-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Slordig opgemaakt -‘sushi was ook opgevallen

, 04-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi , goed verzorgd , keurig op tijd klaar bij afhalen.

, 29-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker, een echte aanrader!

, 28-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prio

, 24-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Super lekkere sushi! Wij vinden deze de lekkerste van Roermond.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was er sneller dan de aangegeven tijd, maar de algemene bezorgtijd vonden we erg lang...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Na een lange tijd weer eens bij Momoya besteld en de sushi laten bezorgen. Waar ik vroeger altijd wel tevreden was, was het nu een deceptie. Om 8 uur besteld en uiteindelijk om iets voor 10 uur mijn bestelling ontvangen. Waar je eerder ook een verwachte bezorgtijd kreeg die zeer ruim werd ingestoken, ontving je de sushi toch in een half uurtje. Nu ging het zelfs een half uur over deze bezorgtijd van anderhalf uur heen. De kwaliteit van de bestelling viel deze keer ook helaas tegen. Ik had een sashimi mix besteld dat in een hoekje van het bakje opeen geplakt zat. De blackpepper beef leek meer op droge stukjes shoarma en de sushi zag er uit alsof deze al even op de bezorger heeft staan wachten (was droog). En nu ik de bestelling check zie ik dat de fruit & jelly er ook niet bij zat. Al met al was het het wachten niet waard. Er is bestwel wat concurrentie in Roermond qua sushi, dus dan moet je je onderscheiden. Op deze manier spelen jullie Izumi en Ume en alle anderen wel heel erg in

, 23-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk! ♥ Bezorging sushi buiten roermond, toppie!

, 22-08-2020

Kwaliteit:

Rating

, 22-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker, een aanrader!

, 20-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Was heerlijk. Kon bij online bestellen alleen niet zien wat er allemaal in de box zat.

, 14-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was veel te pikant en de vis (gebakken zalm) niet te eten zo droog

, 10-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

top zo als altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tijdstip aangegeven, vertraagd wegens drukte. Amper 15 minuten later met excuses. Netjes aangegeven bij de bezorging. Kwaliteit is super.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De Sushi was echt top !! En snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was, zoals ik gewend ben, top!!

, 16-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestellen iedere donderdag tijdens werkpauze. Kregen vandaag (16/7) telefoon of we de bestelling even konden komen ophalen aan de auto? Beetje vreemd en totaal geen service... collega dus maar alleen in de winkel laten staan.

, 16-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had nasi besteld en krijg een bak vieze ronde bami die ik niet lust. Ook nog leuk laten betalen. Het eten was voor mij bedorven. Kon mijn hoofdgerecht niet nuttigen moet eerst zelf nog rijst koken. De kok moet nog leren lezen. Servetten zaten er ook niet bij. Dit was geen feestje waard..

, 14-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, verse lekkere sushi. De gerechten zijn warm wanneer het geleverd word. Snelle service. Kortom, Top!

, 07-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd top kwaliteit

, 06-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer super lekker en precies om 18.00 bezorgd zoals afgesproken👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Snelle service en goede kwaliteit.

, 02-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

rommelig bezorgt.sauzen gelekt.verder smaak was goed.bami en nasi niet lekker.sushi wel lekker

, 01-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

exact volgens afspraak bezorgd. prijs kwaliteit heel goed.

, 28-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was half uur te laat En met de sushi was duidelijk behoorlijk geschut, lagen niet meer netjes in het doosje en waren beschadigd

, 22-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Niet alle producten die op de rekening stonden waren geleverd. Ik heb een tegoedbon gekregen, maar de liefhebber van de gerechten heeft wat gemist. Verder oké. We blijven klant.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit producten, zoals gewend, uitstekend. Bezorging ging snel en binnen tijd inschatting. Jammer da de sushi’s door elkaar gehudseld waren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helemaal prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was lekker. Vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super gegeten. Netjes op tijd bezorgd. Altijd goede service!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Maandmenu was super! Lekker gegeten en stipt op tijd!

, 18-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Was lekker en alles volgens afspraak geregeld. Prima.

, 14-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was goed, was wel niet goed opgelet ivm de opmerking van schaaldieren allergie. Ze hadden volgens mij geen idee wat dat was. Na enige uitleg wel goed opgelost. Niet heel klantvriendelijk, veel zuchten. Is wel belangrijk dat een restaurant weet wat voeding allergieën inhouden. Tip voor de toekomst.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer zoals gewoonlijk super. Heel lekker en keurig op de gevraagde tijd geleverd.

, 13-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Maandmenu is gevarieerd en voldoende voor 2 personen. Warm afgeleverd.

, 12-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bestelling ging makkelijk, ophalen was goed geregeld en Sushi zoals altijd... heerlijk :-) Verheugen ons al op de volgende keer

, 11-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top! Snelle levering met heerlijke verse producten en uitgebreide pakketten voor een mooie prijs

, 09-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2 uur later kwam de bezorging binnen. Shasimi tonijn was bruin helemaal niet vers zoals normaal. De sushi was niet zoals gewoonlijk snel in ekaar geflasnt!! Heel jammer!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals gewoonlijk smaakte het eten heerlijk! De porties zijn ook royaal. Enige minpunt was een iets langere wachttijd deze keer door drukte.

, 04-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top ! Lekker. En een half uur eerder

, 03-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super fijn dat ons eten werd bezorgd aan palm beach. Minder handig dat de bezorger geen Nederlands sprak. Toch hebben we hele lekkere sushi gehad!

, 03-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, goed verzorgd en keurig op tijd

, 02-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling werd een half uur later bezorgd dan aangegeven. Warme gerechten waren prima. De sushi was 'rommelig" en bevatte veel rijst.

, 01-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was al te lang van te voren bereid waardoor hij koud en droog was

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-05-2020

Kwaliteit:

Rating

zoals altijd, perfecte service en heerlijke gerechten. Duidelijke site, helaas niet mogelijk in restaurant te eten vanwege Corona. Maar dit is een goed alternatief

, 31-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer super kwaliteit. Mijn zoon die normaal niets probeert vond het heerlijk. Bedankt Momoya!

, 30-05-2020

Kwaliteit:

Rating

, 30-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat er geen reactie is geweest op mijn verzoek in de opmerkingen. Kwaliteit was minder goed dan vorige keer maar nog steeds genoten.

, 30-05-2020

Kwaliteit:

Rating

, 29-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere en verse sushi's! Perfect en op tijd bezorgd.

, 29-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Super lekker zoals altijd

, 29-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Aanrader, kwaliteit is altijd goed. Afhalen is lekker maar in het restaurant bediend worden heeft zeker een pre vanwege het leuke personeel.

, 28-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt perfect!

, 27-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd heeeeerlijk

, 27-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel gebracht, prima prijs kwaliteit. Voor herhaling vatbaar

, 26-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-05-2020

Kwaliteit:

Rating

lekker ,genoeg en goed ingepakt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi en goede service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag!

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorging maar niet warm genoeg eten

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben het maandmenu en het sushimenu B besteld Alles super lekker...een echte aanrader komen zeker snel terug. Alleen zou de sushi iets kleiner van formaat mogen zijn

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Snel bezorgd!

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

eten was zoals altijd goed. bezorger was alleen 15 minuten eerder. maar hartstikke beleefd en netjes gewacht

, 23-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel lekker gegeten, makkelijk online kunnen bestellen. Fijne korting. Alleen jammer dat de crispy makis en ebi tempura niet krokant meer was en beetje muf smaakte. Verder hadden we nog wat extratjes in hoeveelheid van de Ebi tempura en uiringen was dit erg lief. Super lekkere spekkoek (lekkerste die ik ooit heb gehad) en cheesecake ook lekker. Goede herbruikbare verpakkingen. Goede berzorging. Erg lekker gegeten!

, 23-05-2020

Kwaliteit:

Rating

We hadden ook al andere sushi restaurants geprobeerd, maar deze is toch veruit de lekkerste.

, 22-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was, zoals gewoonlijk, weer super. En zelfs op Hemelvaartsdag perfect op tijd. Top!!!!

, 21-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke gegeten. We hebben al vaker in het restaurant gegeten maar zijn vandaag voor het eerst gaan afhalen. Een maandmenu aangevuld met nog wat extra sushi. Veel te veel voor twee personen maar heel lekker.

, 20-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede service, heerlijk eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Besteld voor bezorging wat heel lang zou duren (ander half uur). Het was zondag, begrijpelijk natuurlijk. Nagebeld, of ik het toch niet kon halen en specefiek gevraagd naar hoelaat. Dat kon driekwartier eerder! Heb daar uiteindelijk nóg 30 minuten moeten wachten. Maar: het was wel onwijs lekker!! En hebben voor het lange wachten een kadobon voor de volgende keer gekregen! Goede service! Al met al, dus toch heel blij dat we daar besteld hadden!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Helaas heb ik een uur moeten wachten op mijn bestelling nadat er gezegt werd dat ik die om 18:20 kan ophalen ik heb bij jullie tot 19:20 gezeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bijzonder smakelijk en keurig verpakt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd top Hoop dat jullie snel weer open mogen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi erg lekker. Alleen jammer dat er geen stokjes bij de bestelling zaten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk. De bestelling kwam helaas 30 minuten te laat.

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten.

, 16-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Altijd heerlijk! Wij zijn vaste klant en halen nagenoeg wekelijks graag een maandmenu af met warme en koude gerechten. Rijden we graag een heel stuk voor. Blijft elke keer weer een traktatie

, 16-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alleen de biefstuk was erg doorbakken. Verder geweldig gegeten!

, 16-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Super lekker gegeten en fijne service! Bedankt.

, 16-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorgster was zeer vriendelijk en kwam 15 minuten voor de voorspelde tijd. Eten was zoals vanouds erg lekker. Sushi's waren vers en smakelijk, salades idem.

, 15-05-2020

Kwaliteit:

Rating

De beste sushi van Roermond!

, 14-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Klaar op de afgesproken tijd. Heerlijke verse sushi en lekkere warme gerechten!

, 13-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Supersnelle levering en heerlijk eten.

, 12-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Meer dan 2 uur wachten en ruim 1 uur langer dan zelf aangegeven kan niet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk! Bezorging duurde erg lang (2uur) maar het was wel op zondagavond dus druk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heel goed en vers. Fijne service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was weer voortreffelijk. Helaas had ik nu met de nieuwe bestelmethode niet, zoals wel duidelijk in mijn bestelling vermeld was, de 2 gevraagde nasi bij het menu maar 1 bami en 1 nasi wat normaal bij het menu zit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Goede snelle service en lekker eten. Zeker een aanrader!

, 10-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk! (Zoals altijd 😊)

, 09-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima

, 08-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heel goed verzorgd. Opde site niet helemaal duidelijk hoeveel je moet bestellen om met twee een goede maaltijd te hebben, maar gelukkig had ik goed gegokt. Prima in orde.

, 07-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Goede en snelle service. De sushi was erg lekker.

, 07-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het bestellen online op mijn telefoon ging niet zo soepel, maar de bestelling was mooi op tijd klaar en het was super lekker!!

, 07-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd geleverd goed verzorgd lekkere sushi